Overslaan en naar de inhoud gaan

Help, waarom zie ik de knop bestellen niet?

De betaling verloopt via Eventbrite. Dit is een extern platform. Dit platform plaatst een kleiner venster in onze website op de pagina van het event.  Je kan bestellen en betalen binnen dit kleinere venster van Eventbrite.

Je ziet de knop bestellen niet in het rood of oranje?

  1. Heb je een ticket aangeklikt?
  2. Heb je, binnen het venster van Eventbrite alle gegevens ingevuld? Onder je emailadres worden nog andere gegevens gevraagd. Heb je voldoende ver doorgescrolld? Scroll je binnen het Eventbrite-venster, en niet erbuiten?

Enkele voorbeelden:

 

klik het ticket van jouw keuze aan: de knop wordt rood of oranjehandleiding Eventbrite.png


 

Scroll door nadat je jouw naam, voornaam en email hebt opgegeven.
Let op dat je binnen het Eventbrite-venster scrollt, en niet erbuiten!
Nadat je de betaling invult kleurt de knop rood of oranje, en kan je de bestelling bevestigen

handleiding Eventbrite 2.png

 


Veel plezier op onze events!

Pootje van team WelloPet